Dolar 46,5149
Euro 53,0593
Altın 6.038,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 29°C
Açık
Tekirdağ
29°C
Açık
Per 29°C
Cum 30°C
Cts 30°C
Paz 30°C

VATANDAŞLARIMIZA AŞURE İKRAM ETTİK

VATANDAŞLARIMIZA AŞURE İKRAM ETTİK
25/06/2026 22:25

Çerkezköy Belediyesi tarafından Muharrem ayının 10. gününe denk gelen Aşure Günü dolayısı ile her yıl olduğu gibi bu yıl da aşure dağıtımı yapıldı.

Çerkezköy Belediyesi tarafından Muharrem ayının 10. gününe denk gelen Aşure Günü dolayısı ile her yıl olduğu gibi bu yıl da aşure dağıtımı yapıldı. Belediye Başkan Yardımcılarımız Cengiz Memiş ve Yunus Erçin tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarımıza aşure ikram edildi.

Belediye Meydanı’nda Çerkezköylü hemşerilerimize aşure ikram edilirken; Muharrem ayının birlik ve beraberliğimizin daha çok pekişeceği bir ay olması temennisinde bulunan Belediye Başkan Yardımcımız Cengiz Memiş, “Çerkezköy Belediyesi olarak Muharrem ayı dolayısı ile her yıl yaptığımız gibi bu yıl da Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarımıza aşure dağıttık. Ayrıca kentimiz genelindeki tüm kamu kurum ve kuruluşlarında da aşure ikramında bulunuldu” dedi.

BİRLİKTE YAŞAMAYA DEVAM EDECEĞİZ

“Bu gün ortak paydada buluşma günüdür” diyen Başkan Yardımcımız Cengiz Memiş, “Allah bütün milletimize birlik beraberlik nasip etsin. Çerkezköy Belediyesi olarak milli günlerde olduğu gibi, dini günleri de vatandaşlarımızla birlikte yaşamaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.