Dolar 46,5149
Euro 53,0593
Altın 6.038,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 29°C
Açık
Tekirdağ
29°C
Açık
Per 29°C
Cum 30°C
Cts 30°C
Paz 30°C

İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol, Malkara Süt Üreticileri Birliği İlkokulunun Yıl Sonu Programına Katıldı

İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol, Malkara Süt Üreticileri Birliği İlkokulunun Yıl Sonu Programına Katıldı
25/06/2026 22:25

Malkara Süt Üreticileri Birliği İlkokulunda düzenlenen Yıl Sonu Programı, İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol’un katılımıyla gerçekleştirildi

Malkara Süt Üreticileri Birliği İlkokulunda düzenlenen Yıl Sonu Programı, İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol’un katılımıyla gerçekleştirildi.

Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan program, protokol konuşmalarıyla devam etti. Program kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan müzikli gösteriler ve çeşitli etkinlikler sunuldu.

Programa; İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol ile birlikte, Malkara Kaymakamı Haluk Koç, Malkara Belediye Başkanı Nergiz Karaağaçlı Öztürk, İlçe Jandarma Komutanı Jandarma Binbaşı Kutay Bekleyen, İlçe Emniyet Müdürü Yunus Emre Özdemir, İlçe Müftüsü Rıdvan Karataş, İlçe Millî Eğitim Müdürü Kemal Kartal, okulun yapımını üstlenen Malkara Süt Üreticileri Birliği adına Yönetim Kurulu Başkanı hayırsever Osman Tugutlugil, hayırsever iş insanları Adnan Sungur ve Kaan Çelik ile okul ve kurum müdürleri, veliler ve öğrenciler katıldı.

Yıl sonu etkinliklerinin ardından İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol ve beraberindeki protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Ziyaretlerde öğrencilerle sohbet eden Yeniyol, eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrencileri kutlayarak tüm eğitim ailesine verimli bir tatil dileklerinde bulundu.