Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 30°C
Parçalı Bulutlu
Tekirdağ
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 32°C
Sal 32°C
Çar 31°C

Şehir Hastanesi’nde Çalışan Memnuniyeti Toplantısı Gerçekleştirildi

Şehir Hastanesi’nde Çalışan Memnuniyeti Toplantısı Gerçekleştirildi
27/06/2026 23:45

Tüm Meslek Grupları Bir Araya Geldi Tekirdağ İsmail Fehmi Cumalıoğlu Şehir Hastanesi‘nde çalışan memnuniyetinin artırılması amacıyla düzenlenen Çalışan Memnuniyeti Değerlendirme Toplantısı, tüm meslek gruplarının katılımıyla gerçekleştirildi.

Tüm Meslek Grupları Bir Araya Geldi

Tekirdağ İsmail Fehmi Cumalıoğlu Şehir Hastanesi‘nde çalışan memnuniyetinin artırılması amacıyla düzenlenen Çalışan Memnuniyeti Değerlendirme Toplantısı, tüm meslek gruplarının katılımıyla gerçekleştirildi.

Görüş ve Öneriler Doğrudan Yönetime Aktarıldı

Her ay düzenli olarak gerçekleştirilen toplantılarda çalışanlar, görev yaptıkları birimlere ilişkin görüş, öneri ve taleplerini hastane yöneticilerine doğrudan iletme imkânı buldu. Toplantıda çalışma süreçleri değerlendirilirken, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik fikir alışverişi de yapıldı.

Çözüm Odaklı Yaklaşım Benimsendi

Karşılıklı iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesinin hedeflendiği toplantıda, çalışanlardan gelen geri bildirimler detaylı şekilde ele alındı. Çalışma ortamının daha verimli hale getirilmesi ve personelin beklentilerinin karşılanmasına yönelik çözüm odaklı değerlendirmelerde bulunuldu.

Katılımcı Yönetim Anlayışı Sürecek

Hastane yönetimi, çalışan memnuniyetini artırmanın kaliteli sağlık hizmetinin temel unsurlarından biri olduğuna dikkat çekerek, personelin görüş ve önerilerine önem veren katılımcı yönetim anlayışı doğrultusunda bu tür değerlendirme toplantılarının düzenli olarak sürdürüleceğini belirtti. Çalışanların katkılarıyla hizmet kalitesinin daha da yükseltilmesi hedefleniyor.