Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 30°C
Parçalı Bulutlu
Tekirdağ
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 32°C
Sal 32°C
Çar 31°C

Şehir Hastanesi’nde Acil Bakım Hemşireliği Eğitimi Tamamlandı

Şehir Hastanesi’nde Acil Bakım Hemşireliği Eğitimi Tamamlandı
27/06/2026 23:42

9 Hemşire Sertifika Almaya Hak Kazandı Tekirdağ’da İsmail Fehmi Cumalıoğlu Şehir Hastanesi bünyesinde düzenlenen Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı başarıyla tamamlandı.

9 Hemşire Sertifika Almaya Hak Kazandı

Tekirdağ’da İsmail Fehmi Cumalıoğlu Şehir Hastanesi bünyesinde düzenlenen Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı başarıyla tamamlandı. Program kapsamında teorik ve uygulamalı eğitimlerini başarıyla bitiren 9 kursiyer hemşire, düzenlenen törenle sertifikalarını almaya hak kazandı.

Teorik ve Uygulamalı Eğitim Verildi

Acil bakım hizmetlerinde görev yapan hemşirelerin bilgi ve becerilerini geliştirmeyi amaçlayan eğitim programında kursiyerler, güncel tedavi yaklaşımları, klinik uygulamalar ve hasta bakım süreçlerine yönelik kapsamlı eğitimlerden geçti. Program boyunca hem teorik bilgiler hem de uygulamalı çalışmalarla mesleki yeterliliklerin artırılması hedeflendi.

Mesleki Gelişimimize Büyük Katkı Sağladı”

Sertifika töreninde konuşan kursiyer hemşire Muhammed Enes Yorguner, eğitim programının mesleki gelişimleri açısından önemli kazanımlar sağladığını belirterek, eğitim sürecinde emeği bulunan tüm eğitmenlere ve hastane yöneticilerine teşekkür etti.

Sürekli Eğitimin Önemi Vurgulandı

Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Münevver Solak ise konuşmasında hemşirelik mesleğinde sürekli eğitimin vazgeçilmez olduğunu ifade etti. Nitelikli sağlık hizmetlerinin güçlü bir eğitim altyapısıyla mümkün olabileceğini dile getiren Solak, program boyunca özveriyle görev yapan eğitmenlere ve kursiyerlere teşekkür ederek sertifika almaya hak kazanan tüm katılımcıları kutladı.

Başhekim Tabakoğlu: “Kaliteli Sağlık Hizmetine Katkı Sağlıyor”

Başhekim Prof. Dr. Erhan Tabakoğlu, Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı’nın sağlık hizmetlerinde kalite standartlarının yükseltilmesi ve hemşirelik bakımının güçlendirilmesi açısından büyük önem taşıdığını söyledi. Sağlık çalışanlarının sürekli eğitimlerle desteklenmesinin hasta güvenliği ile sunulan hizmet kalitesine doğrudan katkı sağladığını vurgulayan Tabakoğlu, eğitim programının başarıyla tamamlanmasında emeği geçen tüm eğitmenleri ve kursiyerleri tebrik etti.

Mesleki Eğitimler Sürecek

Program sonunda sertifika almaya hak kazanan 9 kursiyer hemşireye belgeleri takdim edilirken, hastane yönetimi sağlık çalışanlarının mesleki gelişimini destekleyen eğitim faaliyetlerinin önümüzdeki süreçte de aralıksız devam edeceğini belirtti. Eğitim programının, acil sağlık hizmetlerinde görev yapan hemşirelerin bilgi ve deneyimlerini güçlendirerek hasta bakım kalitesinin artırılmasına önemli katkı sunması hedefleniyor.

ETİKETLER: , , , ,