TEKİRDAĞ YILMAZSPOR ŞAMPİYON OLDU

Tekirdağ’ın köklü kulüplerinden Yılmazspor, yeniden yapılanma sürecinin ilk yılında büyük bir başarıya imza atarak şampiyonluğa ulaştı.
Tekirdağ’ın köklü kulüplerinden Yılmazspor, yeniden yapılanma sürecinin ilk yılında büyük bir başarıya imza atarak şampiyonluğa ulaştı. 2. Amatör Küme’de sezona yeni bir heyecan ve güçlü bir hedefle başlayan Tekirdağ Yılmazspor, bugün oynanan karşılaşmada Çiftlikönü Gündoğduspor’u 2-0 mağlup ederek grubunu şampiyon tamamladı.
Aldığı bu önemli galibiyetle birlikte şampiyonluğunu ilan eden Yılmazspor, 2026-2027 sezonunda Tekirdağ 1. Amatör Küme’de mücadele etmeye hak kazandı.
Kulüp Başkanı Bayram Çorluk, şampiyonluk sonrası yaptığı açıklamada futbolcuları, teknik heyeti, yönetimi ve kulübe destek veren herkesi tebrik etti. Çorluk, Yılmazspor camiası adına büyük mutluluk yaşadıklarını belirterek şampiyonluğun hayırlı olmasını diledi.
Başkan Bayram Çorlu ayrıca kulübe önemli bir müjde de verdi. Çorluk, kulübe ait olacak bir otobüsü Yılmazspor’a hediye ettiğini açıkladı. Otobüsün en kısa sürede Yılmazspor adına giydirileceğini belirten Çorluk, aracın altyapı sporcularının ve antrenmanlara gidecek futbolcuların kullanımına sunulacağını ifade etti.
Şampiyonluk sevincini tüm camiayla paylaşmak istediklerini söyleyen Bayram Çorlu, en kısa zamanda şampiyonluk kutlaması kapsamında bir yemek organizasyonu düzenleyeceklerini de duyurdu.
Tekirdağ Yılmazspor’un elde ettiği bu başarı, camiada büyük sevinç yaratırken, kulübün yeniden yükseliş sürecine güçlü bir başlangıç yaptığı belirtildi.
Tebrikler Tekirdağ Yılmazspor.





