Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 30°C
Parçalı Bulutlu
Tekirdağ
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 32°C
Sal 32°C
Çar 31°C

Vali Soytürk 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu Yaptıran Hayırsevere “Teşekkür Belgesi” Takdim Etti

Vali Soytürk 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu Yaptıran Hayırsevere “Teşekkür Belgesi” Takdim Etti
03/06/2026 05:37

Tekirdağ Valisi Sayın Recep Soytürk, Çerkezköy ilçesi ziyaretleri kapsamında Hayırsever Saim Buyruk tarafından yaptırılan Doğa Buyruk 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nu ziyaret etti.

Tekirdağ Valisi Sayın Recep Soytürk, Çerkezköy ilçesi ziyaretleri kapsamında Hayırsever Saim Buyruk tarafından yaptırılan Doğa Buyruk 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nu ziyaret etti.

İstasyonu gezen Vali Soytürk, burada görevli personelle bir süre sohbet ederek çalışmalarında başarılar diledi.

Ardından 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nu yaptıran Hayırsever Saim Buyruk’a “Teşekkür Belgesi” takdim eden Vali Soytürk; “Vatandaşlarımızın daha iyi şartlarda sağlık hizmeti almasına katkı sunan hayırseverimize teşekkür ediyoruz.” dedi.

Vali Soytürk’e ziyaretleri sırasında Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü, Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay ve Çerkezköy OSB Yönetim Kurulu Başkanı Eyüp Sözdinler eşlik etti.