Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 30°C
Parçalı Bulutlu
Tekirdağ
30°C
Parçalı Bulutlu
Paz 29°C
Pts 31°C
Sal 32°C
Çar 31°C

Başkan Sarıkurt, Maç Öncesinde Sporcularla Bir Arada

Başkan Sarıkurt, Maç Öncesinde Sporcularla Bir Arada
28/04/2026 22:42

Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, U-17 liginde grubunu şampiyon olarak tamamlayarak büyük bir başarıya imza atan Çorlu Belediyesi Futbol Kulübü U-17 takımıyla akşam yemeğinde bir araya geldi.

Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, U-17 liginde grubunu şampiyon olarak tamamlayarak büyük bir başarıya imza atan Çorlu Belediyesi Futbol Kulübü U-17 takımıyla akşam yemeğinde bir araya geldi.

“Sizlerle Gurur Duyuyoruz”

U-17 Gelişim Ligi Play-Off müsabakalarında Kasımpaşa ile kritik bir maça çıkacak olan genç yeteneklere moral desteği veren Başkan Sarıkurt, sporcular ve teknik heyetle yakından ilgilendi. Şehrin spor kenti vizyonuna vurgu yapan Sarıkurt, “Sahada ortaya koydukları emek, disiplin ve mücadeleyle şehrimizi en güzel şekilde temsil eden sporcularımızla gurur duyuyoruz. Birlik ve beraberlik ruhuyla hareket ettiğimiz sürece aşamayacağımız engel, kazanamayacağımız kupa yok. Kasımpaşa karşısında da evlatlarımızın şehrimizi en iyi şekilde temsil edeceğine yürekten inanıyorum.” dedi.

Yemek organizasyonu, teknik heyet ve futbolcuların başarı sözü vermesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.