Dolar 46,4593
Euro 53,2885
Altın 6.238,21
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 29°C
Açık
Tekirdağ
29°C
Açık
Pts 28°C
Sal 28°C
Çar 28°C
Per 29°C

‘BAŞÖĞRETMEN GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’Ü ANMA KONSERİ’ DÜZENLENDİ

‘BAŞÖĞRETMEN GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’Ü ANMA KONSERİ’ DÜZENLENDİ
27/11/2025 15:34

Namık Kemal Üniversitesi Türk Müziği Devlet Konservatuvarı tarafından “Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ü Anma Konseri” düzenlendi.

Namık Kemal Üniversitesi Türk Müziği Devlet Konservatuvarı tarafından “Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ü Anma Konseri” düzenlendi. Tekirdağ NKÜ Rektörlük Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen programa, Namık Kemal Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat TAŞAN’ın yanı sıra akademik ve idari personel ile çok sayıda vatandaş ve öğrenci katıldı.
Türk Müziği Devlet Konservatuvarı Müdürü Doç. Dr. Arda GÖKSU yönetiminde gerçekleşen konserde, konservatuvarın öğretim elemanları ve öğrencilerinden oluşan saz ekibi ve koro, Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ün sevdiği eserleri seslendirdi.
Konserin sonunda, Namık Kemal Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat TAŞAN tarafından icracılar adına Türk Müziği Devlet Konservatuvarı Müdürü Doç. Dr. Arda GÖKSU’ya teşekkür belgesi takdim edildi.
Büyük beğeni toplayan konser, toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.