İlçe Milli Eğitim Müdürü Fahri Kırmızı 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Mesajı Yayımladı

Büyük bir inanç, azim ve kararlıkla sürdürdüğümüz bir eğitim öğretim dönemini daha başarıyla tamamlamış bulunuyoruz.
Büyük bir inanç, azim ve kararlıkla sürdürdüğümüz bir eğitim öğretim dönemini daha başarıyla tamamlamış bulunuyoruz. Bu dönem, köklü geçmişimizden aldığımız güçle geleceğe uzanan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’mizin ışığında; evlatlarımızı hem akl-ı selim hem kalb-i selim sahibi bireyler olarak yetiştirme gayesiyle çalıştık. Bilgiyi hikmetle harmanlayan, milli ve manevi değerlerine bağlı, dünya ile rekabet edebilen erdemli nesiller inşa etme yolunda ilçesi genelinde gurur verici gayretlerimiz sürecektir.
Sevgili Öğrencilerimiz;
Almış olduğunuz karneler, sadece akademik bilginizin değil, erdem ve şahsiyet yolculuğunuzun da birer aynasıdır. Tatil dönemini bedeninizi ve zihninizi dinlendirerek, bol bol kitap okuayarak ve maarif modelimizin özünü oluşturan sosyal- kültürel etkinliklerle kendinizi keşfederek geçirmenizi temenni ediyorum.
Kıymetli Meslektaşlarım;
Maarif davamızın en güçlü mimarları olarak, yeni eğitim yaklaşımımızı sınıflarımızda hayat boyu sürecek bir öğrenme heyecanına dönüştürdünüz. Gösterdiğiniz üstün gayret ve fedakarlıklar için her birinize ayrı ayrı şükranlarımı sunuyorum.
Değerli Velilerimiz;
Okul ile aile arasında kurduğunuz güçlü köprü, bu dönüşüm sürecinde en büyük dayanağımız oldu. Evlatlarımıza olan güveninizin ve desteğinizin artarak devam etmesini diliyorum.
Bu duygu ve düşüncelerle tüm eğitim ailemize sağlıklı ve huzurlu bir tatil dönemi diliyorum. Allah’a emanet olun.
Fahri KIRMIZI





